Після закінчення у 1864 році факультету технічної механіки університету в Карлсруе 19-річний Карл Бенц працював інженером-проектувальником на різних підприємствах Німеччини та Австрії і в 1871 році разом з приятелем заснував ливарне виробництво. Воно виявилось збитковим і наречена Бенца за гроші, виділені на її придане, викупила долю компаньйона Бенца.
Підприємство й далі не приносило доходу і в 1878 році Карл Бенц зосередив усі зусилля на створенні двотактного двигуна внутрішнього згорання, роботу над яким завершив 31 грудня того ж року. Він був запатентований у 1879-у, після чого були створені акселератор, система запалювання від батареї, свічка запалювання, карбюратор, система зчеплення, водяний радіатор для системи охолодження. Не зумівши розрахуватись з банком за взятий кредит, Карл і Берта були змушені взяти у компаньойни своїх приятелів братів Бюхлерів, один з яких був фотографом, а інший — торгував сиром, і у 1882 році зареєструвати нову компанію «Gasmotoren Fabrik Mannheim».
Не задоволений скромною посадою виконавчого директора і лише 5% в капіталі компанії, Бенц залишив її через рік і разом з іншими своїми знайомими — комерсантом Максом Розе і техніком Фрідріхом Есслінгером — заснував компанію «Benz & Company Rheinische Gasmotoren-Fabrik», відому також як «Benz & Cie», яка зайнялась продажем двигунів внутрішнього згорання на зрідженому газі.
Після ряду удосконалень у 1887 році був створений «Motorwagen-3» з деревяними колесами, показаний на Всесвітній виставці в Парижі. Їх продаж було розпочато наступного року, завдяки чому «Motorwagen-3» вважається першим комерційно доступним автомобілем в історії. Після того, як Берта Бенц 5 серпня 1888 року здійснила рекордну для того часу поїздку на відстань 106 кілометрів, «Motorwagen-3» зазнав ще ряду удосконалень, і у 1889 році на Торговій ярмарці в Парижі Карл Бенц зумів продати 23 автомобілі.
До кінця XIX століття компанія «Benz & Cie» стала найбільшим автовиробником у світі і в 1899 році продала рекордних 572 автомобілі. Карлу Бенцу належить також першість у створенні двомісного автомобіля (модель «Вікторія», 1893 рік), першого вантажного автомобіля (1895 рік), першого горизонтально-опозитного двигуна (1896).
Коментарі
Дивіться також
• Патент на дизельний двигун, 1893
• «Квадрицикл» Генрі Форда, 1896
• Конвеєр Генрі Форда, 1913
• Народний автомобіль Адольфа Гітлера, 1938