Фокус-група (
від лат. focus — вогнище, осередок) - якісний метод дослідження, групове інтерв'ю організоване у вигляді розмови кількох респондентів, зазвичай 6-12 осіб, на задану тему. На відміну від класичних
інтрев'ю комунікація відбувається переважно між самими респондентами, а
модератор лише направляє розмову в потрібне русло. Ф.-г. широко використовуються в соціологічних та
маркетингових дослідженнях. Метод дозволяє розкрити
мотивацію людей, побачити варіанти сприйняття/ставлення до проблеми тощо.
1. Словник іншомовних слів, за редакцією члена-кореспондента АН УРСР О. С. Мельничука - 1-е видання, Київ: Головна редакція «Українська радянська енциклопедія» (УРЕ), 1974 - 776 с.
2. Універсальний словник-енциклопедія, УСЕ - 2-е видання, доповнене, Київ: "Всеувито", Львів: "Атлас", 2001 - 1575 с.
3. Тлумачний словник чужомовних слів в українській мові. Правопис. Граматика, Сліпушко О.М., Київ: "Криниця", 1999 - 511 с.
4.
Українська Радянська Енциклопедія, за редакцією М. П. Бажана - 2-е видання, Київ: Головна редакція «Українська радянська енциклопедія» (УРЕ), 1977-85